رفتن به نوشته‌ها

چگونه از بدترین اشتباهات تجاری جلوگیری کنیم

نام تجاری بد می تواند بدترین نسخه نمادین باشد. لوگوی نامناسب بازی های المپیک 2012 لندن را به خاطر دارید؟ یا کمپین مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده ، با شعار دقیق تدبیر شده ؛ “مت. ما روی آن کار می کنیم. ”

ما اینطور فکر می کردیم. به دلایل اشتباه برند خود را به شهرت نرسانید ؛ مقاله زیر را مطالعه کنید تا بیاموزید که چگونه از اشتباهات رایج در نام تجاری جلوگیری کنید و برند خود را مستقیماً به سمت موفقیت هدایت کنید.

“مارک بد” به چه معناست؟

نام تجاری نامناسب در واقع می تواند بدتر از عدم وجود نام تجاری باشد ، که باعث می شود تفاوت قابل توجهی با سایر جنبه های کسب و کار شما داشته باشد. به عنوان مثال ، “فروش صفر” بدترین سناریوی فروش ممکن است. به طور مشابه ، داشتن “پشتیبانی محصول صفر” از نظر تجربه مشتری پایین ترین نقطه است. اما ، نام تجاری متفاوت است. آسیب به نام تجاری بی انتهاست

همانطور که شهرت بد از عدم شهرت بدتر است ، نام تجاری بد در واقع می تواند بدتر از صفر باشد. یک اشتباه در مارک تجاری – اگر به اندازه کافی بد باشد – می تواند شما را تا سقوط کامل کسب و کار شما بکاهد.

مشتریان نسبت به مارک نامناسب شما بی توجه و بی تفاوت نیستند. آنها می توانند اجتناب کنند ، در جستجوی رقبای شما و افزایش آنها در حالی که سهم بازار شما را کاهش می دهند. از این نظر ، یک نام تجاری بد تبلیغات بسیار موثری است – برای نزدیکترین رقبای شما.

اینترنت هیچگاه نام تجاری بد را فراموش نمی کند و بسیاری از این شرکت های بدبخت به دلیل اشتباهات تجاری خود – توجه نادرست – به تمسخر ، تمسخر ، تمسخر و بدتر از آن توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. شاید شنیده باشید که “چیزی به نام تبلیغات بد وجود ندارد”. سنگ قبرهای شرکت های پر زرق و برق با مارک های خراب ، خواهان تفاوت هستند.

خسارت ناشی از لوگوهای طراحی شده با بی دقتی ، تبلیغات با معنی پنهان ناخواسته و سایر ناهنجاری هایی که در آینده آشکار است ، سالها پس از آن طنین انداز خواهد شد. این آسیب تجاری فراگیر و چند وجهی است و اندازه گیری دقیق آن را دشوار می کند ، اما معیارهای معینی وجود دارد که می تواند کمی و روشن شود:

نمره تبلیغات خالص (NPS) بازخورد مشتریان را جمع آوری می کند ،
اشتراک آهنگها میزان مکالمه پیرامون صنعت شما در مورد نام تجاری شما ،
فراخوان نام تجاری اندازه گیری می کند که چگونه مارک شما به طور قابل اعتماد به ذهن مشتریان می رسد وقتی به صنعت شما فکر می کنیم.
مارک های قوی دارای این معیارها در طول زمان هستند ، اما اشتباهات تجاری می تواند منجر به کاهش همبستگی (یا علی) این نمرات شود ، که تقریباً مطمئناً با بازاریابی کمتر موثر ، فروش کمتر و کاهش درآمد همراه است.

اما ، خبر خوب این است که چه طراح باشید و چه نباشید ، می توانید اشتباه تجاری را تشخیص دهید ، پیش بینی کرده و از آن جلوگیری کنید … و این کار ممکن است شما را به قهرمان ناشناخته محل کار خود تبدیل کند.

نام تجاری ، بازاریابی ، لوگوها و نحوه ارتباط آنها

قبل از اینکه به اشتباهات نام تجاری نامناسب و نحوه اجتناب از آنها بپردازیم ، باید تفاوت هایی بین نام تجاری ، بازاریابی و لوگوها قائل شویم. این سه جنبه اجزای حضور عمومی شرکت شما به هم مرتبط هستند ، اما مترادف نیستند.

نام تجاری
طراحی لوگوی داغ توسط تری بوگارد
بنابراین ، مارک چیست؟ برخی برند را به عنوان وعده ای از شرکت به مشتری تعریف می کنند. تیم تبلیغاتی شما ممکن است یک برند را به عنوان مجموع تجمعی همه تبلیغات ، رسانه های کسب شده و سایر برداشتهای عمومی ایجاد کند. تیم تجربه مشتری شما ممکن است بگوید که یک نام تجاری شهرت است. در نهایت ، مشتریان شما ممکن است ادعا کنند که یک نام تجاری احساسی است که آنها در مورد شرکت شما دارند.

من ترجیح می دهم همه این تعاریف را در ذهن داشته باشم. آنها را از جنبه های مختلف نام تجاری خود در نظر بگیرید ، که هریک از ماموریت شرکت ، تبلیغات ، شهرت یا دیدگاه احساسی خود ناشی می شود.

بازاریابی اشکال مختلفی دارد ، اما اساساً فرآیند مداوم کسب آگاهی ، علاقه ، تجارت و وفاداری – به این ترتیب – از مشتریان آینده است. نام تجاری ، شهرت ، حضور عمومی و احساسات مرتبط ، آشکارا تأثیر عمیقی بر این فرایند دارد. یک نام تجاری عالی می تواند فروش را ساده کند و یک اشتباه در نام تجاری می تواند آنها را متوقف کند.

در نهایت ، یک لوگو به سادگی یک نمای بصری متمایز و قابل تشخیص از شرکت ، نام تجاری آن و ارائه محصول آن است. اگرچه ممکن است برای افرادی که به نکات ظریف و جزئیات مربوطه کار ساده ای نمی کنند به نظر برسد ، اما همه چیزهایی که یک شرکت ارائه می دهد را در یک طراحی ساده و منحصر به فرد که پیام مناسب را منتقل می کند ، مناسب همه اهداف و رسانه ها است و به طرز ماهرانه ای حرکت می کند بسیار دشوار است. میدان مین اشتباهات احتمالی در نام تجاری

https://99designs.com/blog/logo-branding/bad-branding/

منتشر شده در اخبار گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.