تعداد کمی از آرم ها از Slack قابل شناسایی بودند. در طی پنج سالی که سرویس پیام رسان مورد توجه قرار گرفته است ، به یکی از اصلی ترین رایانه های رومیزی تبدیل شده است – به همان اندازه که روزانه ایمیل بسیاری از افراد حرفه ای بود و به 8 میلیارد دلار رسیده است.
بنابراین کاملاً قابل درک است که وقتی Slack در این هفته آرم جدید خود را نشان داد ، واکنش تند و تیز جامعه طراحی را نشان داد. هر چقدر هم ممکن است اعتراض کنند ، اکثر مردم دوست ندارند خود را با تغییر وفق دهند.
slack_refresh
لوگ مارک قدیمی Slack هشتگ چهارخانه ای بسیار دوست داشتنی بود. نه ، عالی نبود ؛ رنگ ها کمی کثیف بودند ، مخصوصاً در جایی که میله ها با هم تداخل دارند ، و این واقعاً انعطاف پذیر نبود (همانطور که خود اسلاک در پست دفاعی وبلاگ خود اعلام کرده است که تغییر).
- بله ، لوگ مارک قدیمی دارای مشکلاتی بود ، اما آنها مشکلاتی بودند که می توانستند برطرف شوند. اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید مقابله با خوانایی و انعطاف پذیری رنگ است ، چرا فقط “Slack” را با رنگ آبی روشن گاتهام تایپ نکنید و این کار را انجام داده اید.
آرم جدید توسط تیم داخلی ، همراه با مایکل بیروت از پنتاگرام (بله ، او دوباره) به همراه طراحان مختلفی که مشارکت آنها در بررسی مطبوعاتی به دلیل نامگذاری نیست ، طراحی شده است.
لوگومارک جدید واضح ، تمیز ، بسیار خوب اجرا شده و کاملاً روح ندارد. این از یک منطق کاملاً سالم و علمی پیروی می کند و در عین حال فاقد شخصیتی است که هویت های واقعاً عالی از آن برخوردارند.
در حالی که نشان ورود به سیستم Slack هر دو هشتگ بود ، و یک huddle با چهار عنصر مختلف از یکدیگر پشتیبانی می کرد. لوگو مارک جدید بیشتر شبیه چهار نفر است که به یکدیگر پشت دارند. مهم نیست که انتشار مطبوعات چه اصرار دارد ، نشانه جدید روح کار تیمی را بر نمی انگیزد – حداقل هشتگ به همین خوبی نبوده است.
ما نمی دانیم مختصر چه بود ، و به همین ترتیب ، فقط می توانیم در مورد واکنش های خودمان در برابر تغییر به طور عینی صحبت کنیم. اما اگر این پاسخ موفقیت آمیز به مختصر بود ، پس خلاصه نیاز به بازنویسی داشت. مشکل اصلی این است که ظاهر غیر متعهدانه لوگو مارک باعث می شود که آن مانند یکی از “آرم های تازه راه اندازی شده” رایگان باشد که می توانید آن را به صورت رایگان در بسته های صد تایی بارگیری کنید.
slack_usage
همچنین با تغییر علامت تجاری ، نوع آن نیز تغییر کرده است. Slack در حال حاضر به دنبال مراجعه عمومی است و من فقط می توانم نتیجه بگیرم كه برخی از قوانین مالی مبهم وجود دارد كه همه شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار را مجبور می كنند sans-serif های اومانیستی خود را به نفع sans هندسی رها كنند ، زیرا هر شركت با بیش از 10 کارمند در حال انجام آن هستند.
آرم جدید قبلاً با اردک های لاستیکی ، آرم وب 2.0 ، هویت جوملا و حتی سواستیکا مقایسه شده است. انصافاً ، همانطور که ملایم است ، واکنش منفی به آرم جدید اسلاک ناشی از عشق به هویت قدیمی است. برای تنظیم چشمان خود چند روز فرصت دهید و احتمالاً تغییرات را تنظیم خواهیم کرد.
https://www.webdesignerdepot.com/2019/01/slack-adopts-generic-new-identity/
اولین باشید که نظر می دهید