بررسی عملکرد تبلیغات اینترنتی سریال جدید مهران مدیری ! هیولا

بررسی عملکرد تبلیغات اینترنتی سریال جدید مهران مدیری !

این روزها بسیاری از صاحب نظران در حوزه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی را به عنوان یک راه اصلی برای نزدیک شدن به مخاطب می شمارند . این موضوع کم بی راه به نظر نمی رسد ، خصوصا در عصر تکنولوژی و  زمانی که اینترنت به عنوان کلیدی ترین همراه کاربران شناخته شده است . تبلیغاتی که در فضای مجازی قابل نمایش است به طرق مختلف برای کاربران به تصویر کشیده می شود که عموما اصلی ترین روش معرفی تبلیغاتی در اینترنت از طریق بنر تبلیغاتی می باشد .

بنرهای اینترنتی غالباً در فرمت گیف ( gif ) و یا به صورت یک تصویر ثابت با فرمت جیپگ ( jpg ) ساخته می شود ، هر دو فرمت نمایشی به میزان قابل توجهی قدرت نمایشی دارند و در صورتی که طرح شما از کیفیت طراحی استانداردی برخوردار باشد می تواند تاثیر خوبی داشته و در ذهن مخاطب ماندگار شود .

همین دلایل سبب شده است حتی موضوعاتی که شاید در چند سال اخیر تصور حضورشان در تبلیغات اینترنتی برایمان سخت و دشوار می آمد ، این روزها به عنوان رکورد شکنان در حوزه تبلیغاتی خود باشند !

مهران مدیری برای مخاطبان خود فردی اثبات شده و به عنوان یکی از برترین سازندگان فیلم و سریال های کمدی کشور شناخته می شود ، این میزان محبوبیت را می توان از میزان مخاطبان برنامه های ساخته شده تحت نظر او به خوبی مشاهده نمود . سریال هیولا یکی از جدیدترین ساخته های مهران مدیری است که این روزها کمتر جایی را قدم میگذاریم و تصویری از تبلیغ این سریال مشاهده نمی کنیم . گویا عوامل سازنده این سریال به خوبی تاثیر تبلیغات هدفمند را می دانند و بر روی آن متمرکز شده اند و از آنجایی که عموما در صدا و سیمای کشورمان امکان تبلیغات سریال های نمایش خانگی فراهم نیست ، این فرصت را ایجاد می کند تا برنامه سازان برای سرمایه گذاری و تبلیغات از طریق تلویزیون آن را به فضای مجازی بکشانند .

در میان سریال های پر مخاطب در نمایش خانگی می توان به تعداد انگشت شماری اشاره نمود که توانسته اند در بین مردم مخاطب خوبی کسب کنند . در این بین سریال های هیولا ، سال های دور از خانه ( شاهگوش ۲ ) ، رقص روی شیشه ، نهنگ آبی و ممنونه که به تازگی به اتمام رسیده است وجود دارند که از میزان مخاطب قابل توجهی برخوردار هستند .

در حال حاضر در بین عناوین که برای شما نامیده شده ، سریال مهران مدیری با تبلیغات گسترده و هدفمند در سایت اینترنتی توانسته از رقبای خود پیشه گیرد ، زمانی موضوع جالب تر می شود که حتی نه تنها عوامل بازرگانی سریال هیولا ، بلکه صاحبان وب سایت های نمایش تصویر برای تبلیغات خود بر روی این سریال پر مخاطب سرمایه گذاری می کنند و از محبوبیت آن به عنوان عاملی جهت جذب مخاطب و بازاریابی خود بهره مند می شوند . شاید یکی از کلیدی ترین موارد که می تواند برای موفقیت تبلیغات این سریال نقش داشته باشد حمایت تبلیغ دهندگان این چنین باشد که در برند سازی سریال نقش بسزایی دارند .

در سریال های نمایش خانگی که این روزها مورد استقبال کاربران خانگی قرار گرفته است ، نباید از سریال سال های دور از خانه ( شاهگوش ۲ ) بگذریم ، این سریال همانند سریال هیولا مهران مدیری در مدت زمان کوتاهی توانسته است به مخاطبان بسیاری دست یابد . سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی در بخش تبلیغات اینترنتی عملکرد ضعیف تری از خود نشان داده است ، اما این موضوع دلیل بر کاهش چشمگیر بیننده آن نبوده و تا امروز همانند سریال هیولا از استقبال خوبی برخوردار شده است .

باید منتظر ماند و عملکرد سریال هیولا که تا امروز با تبلیغات وسیع کار خود را شروع کرده تا پایان نمایش این مجموعه بررسی و با رقبا بررسی نمود .

با وجود حضور فروشگاه های اینترنتی بزرگ که پرچمدار تبلیغات در فضای مجازی به شمار می روند ، مهران مدیری با سریال هیولا توانسته در حوزه خود در زمان کوتاه تبلیغات موثری داشته باشد . او و عوامل سریال نه تنها در فضای مجازی بلکه توانسته از ابزارهایی که برای تبلیغات در اختیار دارد به نحو مناسب بهره مند شود ، از بیلوردهای تبلیغاتی در خیابان ها تا تبلیغات ویدیویی کوتاه ، بنرهای گرافیکی و … در فضای مجازی از دلایل جذب مخاطب بالای این سریال به شمار می رود .

انتهای مطلب . پارسی طرح .

بررسی عملکرد تبلیغات اینترنتی سریال جدید مهران مدیری ! هیولا

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *